Weight-Loss-Fitness

DRESOWA MAMA CZYLI SPORT Z DZIECKIEM

Urodziłyście 1, 2 dzieci lub więcej. Przetrwałyście ciężkie początki, choroby, rutynę dnia codziennego. Nie za dużo czasu dla siebie samej odbiło się na waszym wyglądzie, sylwetce jak dojadałyście kolejną kolację po dziecku.

Czas to zmienić! Ale jak- zapytacie – dziecko jest absorbujące, potrzebuje ciągłej uwagi, nie zawsze śpi w chwilach gdy chcę poćwiczyć, nawet jeśli jest tyle rzeczy i spraw w domu do ogarnięcia. Często pracujecie i jest praca w domu i do domu.

Jak zacząć?

Wyznacz sobie termin-nie od jutra tylko konkretna data. Dziecko może być kompanem w utracie kolejnych kilogramów. Możesz to robić razem z nim. Moim wierszykiem do ćwiczeń z mamą był tekst: Rączki w górę, rączki w bok, mały przysiad duży skok! Przebierz się w dres, w legginsy, kup podobny zestaw dziecku.

Zacznij od krótkich etapów ćwiczeń – na początek 15min. Zrób z tego zabawę. Wyrzuć wagę-to pomaga. Zapisz się z dzieckiem na basen, nawet pół roczne dziecko można oswoić z wodą. Ze starszym idź na rower, rolki. Możesz gdzieś iść pieszo-nie bierz auta.

Zacznij odpuszczać sobie słodycze i kaloryczne posiłki. Miksuj warzywa i owoce, daj spróbować dziecku zgodnie z jego wiekiem . Wyjdzie wam na zdrowie, wiosna to dobry czas na przemianę.

Wygospodaruj sobie godzinkę w tygodniu na aktywny trening sama, bez dziecka. Trening przez 7 dni po 15min to tylko 1 godz. 25min. Czas możesz zwiększać. Zrób sobie jeden dzień ulgi od diety, zjedz to co lubisz – raz w tygodniu. Jedz regularnie. Spróbujemy?